You are currently viewing Billettsalg jubileumskonsert

Billettsalg jubileumskonsert

• Post author:
  • Post category:Nyheter

Billetter til vår 70 -års jubileumskonsert «As Years Go By» 7. september i Fauske Kino kan nå kjøpes på www.fauskekino.no TRYKK HER og på kommunens servicetorg.

Med omlag 50 aktører på scenen presenterer vi «As Years Go By – populærmusikk gjennom 70 år».  Musikken favner vidt og vil inkludere mange ulike aktører, både amatører og profesjonelle.  Ralph Creedy leder et sammensatt band på fire medlemmer, Monica Solvoll Dreyer og Espen Brodersen Mærvoll er invitert som gjestesolister, barnekoret «Best Friends» ledet av Ralph Creedy deltar også, samt unge swingdansere fra «Dans Fauske». Heidi Zakariassen som kommer fra Sørfold, men som jobber på Fauna i Fauske Kommune skal være konferansier. Konserten ledes av korets dirigent Rannei Amundsen. Koret har i dag om lag 35 medlemmer.

Repertoaret er hentet fra populærmusikk fra 1940 – tallet og fram til i dag. Noe av stoffet finnes allerede tilgjengelig arrangert for kor, mens noe måtte tilrettelegges spesielt for dette prosjektet. Stor takk til Ralph Creedy!! Under konserten skal det framføres sanger av Evert Taube, Beatles, Simon & Garfunkel, Elvis, ABBA, Wig Wam, Pink Floyd, Halvdan Sivertsen og mye mer. Her vil det garantert være høy grad av gjenkjenning!